CHARAKTERYSTYKA:
Zestaw separatorów do zacisków hamulcowych z napędem ręcznym dostosowany jest do obsługi zacisków wciskanych (przednie hamulce) oraz wkręcanych (tylne hamulce). Adaptery dostosowane do wielkości tłoczków hamulcowych w większości europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
Precyzyjne spasowanie adaptera oraz tłoczka jest gwarancją prawidłowego wsunięcia tłoczka w cylinder zacisku hamulcowego. To z kolei zabezpiecza mechanika przed zacięciem i zakleszczeniem tłoczka w cylindrze.
SKŁAD ZESTAWU:
Praska prawoskrętna z przetyczką zakończona krążkiem roboczym magnetycznym fi36 mm z dwoma bolcami;
Belka pomocnicza służąca do zapierania praski o siodło zacisku hamulcowego;
Do: Citroen XM, Xantia - krążek dwustopniowy fi51mm x fi36,5mm z trzema bolcami;
Do: Alfa Romeo, Audi, Austin, BMW, Ford, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Rover, Toyota, VW - krążek trójstopniowy fi55mm x fi43,5mm x fi37,5mm;
Do: Alfa Romeo 164 2.0, Ford, Mazda, Saab 9000, Subaru - krążek fi32mm z dwoma bolcami;
Krążek roboczy uniwersalny fi36 mm z dwoma bolcami z kwadratem wew. 3/8";
Do: Nissan Primera, VW golf IV - krążek fi42mm z dwoma bolcami;
Do: Audi 80, 90, V8 + 100, Ford Sierra ABS + Scorpio ab 85, Honda Prelude, Nissan Silvia 1.8 turbo, Rover 8000, Saab 9000, Subaru L +Z, VW Golf + Passat - krążek fi42mm z dwoma bolcami krótkimi;
Do: General Motors - krążek fi47,5mm z kołnierzem oraz jednym bolcem;
Do: General Motors - krążek fi54mm z kołnierzem oraz jednym bolcem;
Do: General Motors - krążek fi63,5mm z kołnierzem oraz jednym bolcem.